Mitt hjärta är i 1000 bitar...

Förtjänade jag verkligen det..? Hur tänkte du egentligen? Va *** attraktiv? Hur kunde du? DU VET VAD JAG MENAR...Massa saker jag har att fråga, som jag undrar, men jag vill inte veta mer, sanningen sårar mig för mycket.
Jag e faktist mållös & skitsårad o skitledsen. Har nog aldrig blivit såhär sårad, helt ärligt. Visste inte de skulle kännas såhär.. Som en klump i halsen, svidande hjärta, ont i själen, kramp i magen, halsbränna, skakningar & mållöshet. It can´t be worse. Men samtidigt, synd om dig men det du gjorde tar tid och förlåta. Om jag kan det, jag vet att när man ****** ***** ** ***** *** *** *** ******** **** *** *** ****** *** om man har tur. ( nu fatta ni nada, men kan inte säga nåt ).

Visst jag kommer alltid minnas det, men ja kanske inte alltid tänker på det. Vi säger såhär: "såren läker med tiden men ärren finns alltid kvar..." ja ni förstår vitsen med det hela. Ja man kan ju säga som så att ni lär få höra mycket ältande.. Mår sjukt dåligt, aldrig vart såhär ledsen, jag är lixom inte den som gråter i första taget om vi säger så.. Men, kunde inte hålla mig verkligen.. Jag vet inte hur de e just nu, eller vad ja ska göra. Men de märks för tiden förhoppningsvis :(


[   jag visste det bara på nåt sätt, kändes från morgonen redan, det märktes på dig oxå, nåt var fel, men det var inte så "bara" för mig. nåt jag aldrig glömmer även om jag är 90 år, det sitter resten av livet. kanske jag förlåter dej, men det kommer ta tid, tro mig! vet inte om du vill vänta. har alltid hatat februari, skitmånad. alltid tyckt det, flera år är februrari värst. nu kan inget ändra det! har det bevisat föralltid ;-'{   ]



Du sårade verkligen mig den här gången.

I can change what I do, but I cannot change who I am.
"du vet inte vad du gått miste om förns du förlorat det"


Edit: är tillbaka i hålan för natten. fråga inte varför, åker tillbaka till sthlm redan imorgon.
Ps. du vet februari är min skit månad, och du har gjort den till det värsta som går.

Åsikter

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0