I deserve to be treated right.


i know.. och det suger, det sårar, det känns.

Idag har det vart världens SÄMSTA dag;
1. jag missförstår allt o alla, o alla missförstår mig.
2. jag blir väldigt lätt sårad & blir lättare känslig för känslor.
3. är asrädd för att bli dumpad, jag vill ju fortsätta :(
4. massa saker, men som sagt allt é bara skit.

vill ju inte lägga ut hela mitt privatliv här även om jag mår skit .. visst vet ni lite väl mkt ibland kanske, men ibland kan jag inte hålla allt inne bara, not so easy when you feel like crap.

Så vad händer imorgon? Själv vet jag inte än, beror faktist helt på mitt humör.
Jag vill verkligen göra nåt med dig (du vet vem du är), men efter idag/inatt så vet jag inte vad jag känner, vill, eller orkar.
Jag tycker jag bevisat allt jävligt klart & tydligt, nu é det din tur även om du är blyg.
Och jag vet du skämtar nästan om allt, för du är en sån person men lixom, ibland appro på vad de handlar om måste man faktist kanske va lite seriös, för det é seriösa saker.
Saker som sårar, som kommer upp varje gång man é ledsen, i don´t want that.. Jag vill vara lycklig.
Men allt tar sin tid & hoppas de går framåt. ♥


Åsikter
Postat av: Sara

Jag hopaps verkligen på d bästa för din skull. Tycker man om nån. Ska man visa det. Inte vara rädd.Då kan man gå miste om personen!

2009-02-09 @ 14:08:27

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0