- The worst night ever.

Hej allihopa! Har världens tråkigaste lördag hittills tills jag kom hem dvs :)
Jag var me Sofie & shoppa i Kista, åt på taco bar och snackade massa, hade supertrevligt.
Blev många foton, massa mat, smink & godis .. Hade ju tänkt o träffa E men blev inget av det..
Får se vad som händer imorrn om ja orkar åka dit, blir väl så endå.. För att fördriva tiden & ha kul:)
Blir så tråkig lördag utan att va med han som jag tänkt, har ju sett fram emot de.. Han é verkligen sjukt snäll, bara 1 liten grej som stör mig & en grej jag väntar på.. Men det får ta den tid det tar, det är det fan värt. Men jag vill veta nu :(
Men istället så blir man hemma nu hela natten & långtråkar och har tid för alldeles för många funderingar... Samma med syrran.. vi e nämligen ensamma hemma. Skönt men tråkigt..


Sen tycker jag faktist att en viss person får skärpa sig lite, lovar man o höra av sig håller man väl det och säger inte (du brukar säga du vill va social) VAFAN SLUTA HÄRMA MIG, JAG KAN INTE RÅFÖR ATT JA E SOCIAL, MEN SÄGER JAG ATT JAG SKA HÖRA AV MIG SÅ GÖR JAG FAN DE SÅ PÅSTÅ INGET ANNAT!!.. ååeh, ursäkta allihopa men behövde få ut den där ilskan. Kommer bara va värre imorrn, i know so.

*ärligt talat* ..... om du bara visste, saknar dig som in i helvetet, även om jag kanske inte alltid visar det & räcker till.
- Jag försöker & gör så gott jag kan, men de kanske inte räknas? ;'-{


Kanske är jag inte tillräckligt bra för dig, är jag inte det så kommer jag inte kunna leva längre.
För du är allt jag nånsin drömt om, jag älskar dig & ingen annan. Hoppas du känner detsamma! </3

Åsikter
Postat av: Sara

Klart som fan man ska höra av sig om man sagt det, även om man vil lvara social. Sagt är sagt!



Och så hoppas jag verkligen att personen du skriver om inser att han skulle gå miste om något om han valde bort dig iaf.. Men det hoppas jag inte!

2009-02-08 @ 12:15:13

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0