090109

Hej bloggen!
Om ni undrar vrf de har vart så bad update så är de för jag har typ sovit i 2 dygn:S
Folk verkar tro jag gått under haha, men så é det ju inte, bara lilla jag som gått o blivit en liten tröttmössa:)

Och idag så har jag haft full gång sen 8 imorse, har vart in till norrtälje 2 ggr!
Va nämligen så att när jag va påväg hem därifrån första gången (med bussen) så fick jag svar att mobilen va klar från sin service, så va bara o se glad ut o åka in lite senare igen.. men men, har iaf haft nåt o göra.. Får se vad som händer senare idag, inget parjat iaf:S Ska nog bara ta ett varmt bad, o bry mig om mig själv.. Köpt lite grejer som ja kan visa er :)


De här köptes från apoteket, behövs till vintern när de är så kyligt o dant ute.
Sen så blev de lite badoljor, ljus, kläder, manikyr.. Men orkade inte fota det.. Så det ska bli o användas nu ...


Hoppas jag blir piggare till imorgon.. Kommer dö om jag sover bort en LÖRDAG!


Åsikter

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0