24-01-09 (L)

Nyss hemkommen.. Bilder får ni senare.. Ska snart ha "familjemiddag" ska bli trevligt (!!)..
Trött, huvudvärk och illamående.. Tror de blir Ibumetin här snart, om jag ska överleva dagen.. 
Stackars lilla Tiwa by the way, blev klösen i ögat av katten, så e helt rött, ska visa på bild sen, ser sjukt äckligt o läskigt ut!
Annars har ni haft en trevlig helg (??), min lördagskväll va super (förutom att jag mötte en person jag verkligen avskyr o vill SPY på, åkte lixom iväg för o slippa skit o så kom jag till skiten endå!! uäh), sen blev de statoil 5 på morgonen!! :)
Många fulla människor ute, fan så kul ^^

Nej nu ni ska jag ta och käka, sedan blir de hoppa in i duschen, ta bort sminket o ha en slappis dag:) Mys bara..
Inte ätit nåt idag så ska bli gott me käk. Tror närmare bestämt att de blir Chili Corn Carne! Ha det!!


Sån här blir de ikväll framför en film :)

Åsikter
Postat av: Carruuw

Låter som en rätt nice kväll/natt

2009-01-25 @ 17:50:05
Blogg: http://menjagvetinte.blogg.se/
Postat av: Sara

Många fulla människor, inklusive dig?:P

2009-01-26 @ 01:29:43
Postat av: Olelsi

Den där glassen ser så himla good ut, måste nog ta och köpa en stor sån till helgen.



Kram Nettan i Hälsingland.

2009-02-04 @ 21:23:02
Blogg: http://olelsi.blogg.se/

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0