Evilness

Usch för folk & deras elaka kommentarer, skitsamma om jag inte tar åt mej, men irriterad blir jag.
Fan skaffa er ett liv, gillar ni inte mej eller min blogg, vafan besöker ni den för? sluta klaga. Ni verkar inte ha nåt bättre för er. Vettifan om jag ens orkar lägga upp bilderna idag, ska nog bara ta & käka o ha en slapp kväll. Stör mig på allt nu, elaka sms, elaka JÄVLIGT dåligt humör.. Hejdå

Åsikter
Postat av: vintageretroprinsessa

Visa människor klarar inte av att andra har det bättre än dom själva ren och skär avundsjuka.

ska bara bort det försök att inte lägga energi på det.



Kram Jessica

2009-01-16 @ 09:24:09
Blogg: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Olelsi

Lägg som sagt ingen ENERGI på dessa medmänniskor, kanske just nu för stunden känns det jävligt MEN i längden så kommer du att vinna att ej ha dessa människor i din närhet.

Det kan jag lova dig!!



Hoppas att du får en bättre dag i dag än i går.



Kram Nettan i Hälsingland.

2009-01-16 @ 13:44:42
Blogg: http://olelsi.blogg.se/

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0