Frågor..

Men nu ska jag svara på frågorna jag fick..
har bara ett litet problem, kommenarerna vill inte publiceras.. har ni oxå fel på de just nu eller är det bara jag?


Längd, ögonfärg? Typ 170, blå.
Har du fler än 1 namn? Josefin Martina & de sista får ni inte veta, då det är förskräckligt fult..
Vad heter din pojkvän? Jovisst fick ni fråga om privatliv, men hans namn avslöjar jag inte :)
Är du INTE helsvensk?! Nej, jag är pyttelite skottsk oxå..  (2 % ca)
Musikstil? Just nu: r&b, techno/trance..
Vad har du för mobil? En Sony Ericsson K850i
Favoriläsk/maträtt? Cola är favoriten helt klart, sen så har jag nog ingen favvorätt.. Finns många goda..
Tips för att få fler läsare & kommer du tipsa om blogghjälp i framtiden? Det här skulle ju va frågor om mig, men okej jag e snäll den här gången..
Man kan börja med att uppdatera ofta, ha nån liten bild titt som tätt & skriv sånt som andra vill läsa.. Va de nu är.. :) Och ja jag håller på & lär mig själv just nu men nån gång kommer jag väl börja med det, vill ju hjälpa er!:) (kommer oxå börja med skönhetstips)
Bästa minne? Oj svårt, hmm har många bra minnen så jag säger: 2008.. Sämsta/Bästa året..
Vad är du beroende av? Haha, ja mina droger är väl: min pojkvän, min familj, mina djur, musik, bloggen, sommaren, och goda saker :)

//Nu orkar jag inte svara på nå mer, så fortsätter imorgon om jag orkar.. förhoppningsvis.



Ps. Har vart fel på bloggen några timmar så jag har inte kommit in.. väldigt störande..
Återigen, tack för alla kommentarer. Mycket roligare o blogga när man får respons!^^


Åsikter
Postat av: Sara

Kul me lite frågor. :D

2009-01-04 @ 13:32:04

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0