Grattis sis!

Hej, sitter här med sis på besök. Får väl se om hon ska föda ikväll. Hoppas de :)
Isåfall är jag hundvakt åt henne o hennes killes hund me andra syrran, så vi sitter väl där & tar nån grogg:)
Annars händer väl inte så mycket idag, jag har precis sminkat mig.. Vet inte vad jag ska säga. Så uppdaterar säkert senare. (konstigt, inlägget postades aldrig, skickade in de 13.30)

Jaja, är iaf nyss hemkommen. Ätit pizza & kyckling, mums!:) Ska snart iväg till syster och va hundvakt då hon ska iväg & föda. Wiie, happy for you sis:) Så ikväll blire lite groggar, drinkar osv:) Trevligt. Och så får man umgås med världens SNÄLLASTE hund. Här är han;


Nu tänkte jag gå iaf, får se om man uppdaterar mer ikväll. Man vet aldrig ;) Ha en bra kväll & dricker ni så drick med måtta:)

Åsikter
Postat av: vintageretroprinsessa

Vilken snyggig :=)

Älskar halsbandet ha en fin fredag

2009-01-16 @ 20:31:36
Blogg: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Anna-Carins hektiska liv

vad söt...=)

2009-01-17 @ 22:19:58
Blogg: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0