I feel the heartbeat clearly

God eftermiddag:) Jag har precis käkat.. Inte för jag åt nåt direkt men iaf.
Lika dåligt mår jag än idag, hoppas ja kan få bli frisk snart, undrar verkligen vadfan som smittat mig, iofs måste inte nån alltid smitta, man kan ju bara bli vanligt sjuk oxå.. Men större risk o bli smittad, äh anyway.. Va på apoteket o köpte ibumetin, dom fungerar alltid bäst för mig, sen blev de GLAMOUR tidning som jag kan sitta & småläsa i & koppla av.. Är hemma just nu iaf och hälsar på min egen hund Tiwa & äter.. Ska se om ja hinner ta ett bad, syrran går ju o gnäller o ropar på mej hela tiden, käften säger jag bara, lite irriterande!! Sen när man kommer till andra syster yster igen måste man ut me hennes hund o sen kan man ta't lugnt förhoppningsvis.. Vi får höras senare som vanligt (hehe) för nu ska jag packa ihop min laptop, lite filmer, och lite annat.. Ciao!

Ps. Måste tipsa om en bra film snabbt, såg den igår på 5:an.


Åsikter

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0