Lycka till ni utan liv:)

Älskar mitt hår!  ♥



Jag har bra självförtroende, så ni som försöker sänka de genom kommentarer kan dra :)
Tar inte åt mig, speciellt när ni e så fega o gör det bakom en data, inte face2face.
Jag sänks inte av några no-lifers som försöker hacka ner på mig, jag är inte så dum! Jag har faktist bra självförtroende & tror på mig själv, alla verkar störa sig på det!? Det är väl bara bra att nån har de? Men folk kan ju inte va glad för nån annan..

Åsikter
Postat av: Tommy

De är bra de att du har självförtroende=) Sen är de ju alltid de som ska klaga på en för de.. Men de är väl bara avundsjuka.

2009-01-08 @ 16:23:22
Postat av: Alexandra

Tack så jättemkt gumman:)



Ditt hår är ju också dunder :)

2009-01-08 @ 18:31:23
Blogg: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Snygg!!

2009-01-10 @ 16:37:30
Blogg: http://clarasjogren.blogg.se/

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0