Nyårsafton

Okej, gårdagen var bra.. men när vi var påväg hem så kom några jävla snorungar o ville bråka?!
Sånt irriterar mej, slutade med att dom låg på marken, sedan stog vi typ 20 pers mot 20 pers o bla bla bla..
Alltså va inte så mycket slåss, men vissa blev ju skadade, men stog väl o käftade ganska länge.. Va ganska irriterad!
Eller ska jag oxå säga: aha, ok, mm *spott spott*.. ? Ja ni som va där vet vad jag snackar om haha, skämt åtsido..

Vaknade runt 17.30, jävla sent.. Men blir så när man somnar runt 6 på morgonen då alla satt sej ner o tog d lite lugnt...
Men e fortfarande irriterad, jag lovar ser jag dom där ungarna igen då ."#¤"**!! Jaa. Säger inte mer, dom ska iaf få tillbaka.. Vill inte berätta precis vad som hände då jag kan få problem.. Men fan vad less jag blir på snorungar som ska ställa till de för andra, så jävla uppkäftiga,  0 IQ? Kanske ska skaffa lite hjärnceller där inne o ha respekt för sina föräldrar.. Skitungar! Mitt adrenalin var fan på max kan jag säga, var riktigt förbannade, ville bara hoppa på dom o stoppa in klacken på mina skor i deras ögon :S

Och sen måste jag bara säga *haha ursäkta nu, men måste* : vill du bli plåtad? xD (ni vet va jag menar, LOL)
"men de va inte jag... nä tjennare"

Åsikter
Postat av: Sara

Jo värre skitungar kunde man j ufan inte sött på direkt, så jävla kaxiga dom var.. :|



Haha..så bra!

2009-01-02 @ 02:05:03

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0