Partaj!!

Vad kul att så många är med o tävlar!! :) Och hej förresten..
Kommer inte bli så långt inlägg då jag ska dra snart, imorse vakna man vid 7, tidigt jag vet, men har blitt morgonpigg..
Så vi får se hur länge ja orkar va uppe ikväll, ska till en kompis o ta nån cider :) Alltid trevligt.. Därför (!!!) tänkte jag smita iväg nu & sminka mig.. ska försöka mobilblogga kanske.. sen undrar jag om ni skulle vilja ha videoinlägg oxå? (lämna kommentar om de) snälla, tar er max 5 minuter, ni kan väl offra er lite om ni tar er tid o läsa allt? :) Men vi hörs senare eller imorgon.. Puss

Åsikter
Postat av: Sara

Va rätt kul ändå. :D

2009-01-11 @ 01:26:29
Postat av: Alexandra

Hejsan:) Spana gärna in min tävling, lottar ut ett presentkort på 250 kr på kicks! Enjoy :)

Puss

2009-01-11 @ 02:43:06
Blogg: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0