Sjuk som bara den! ..

Hej hej allihopa!
Hoppas på att ni mår lite bättre än jag, gått och blitt supersjuk. Fan, inte vad jag ville ;'-(
Kan knappt äta, sova eller gå. Sitta gör tillochmed ont:( Måste fan få medicin.. Klarar inte en minut längre.
Ja jag vet, jag e lite kinkig, men vafan, hellre tar ja medicin o blir frisk snabbt än låter de gå över av sig själv, för de tar typ 200 år. Blev inte dricka igår, hade sjukt ont i halsen så blev inte så. Men besök hade man, de va trevligt.

Nja, funderar på & sova snart. Kommer inte orka me o va sjuk länge till. Sovit dåligt som en pelikan typ :S
Hoppas ni mår bättre än jag iaf som sagt. Nu kilar jag, hejs!

Åsikter
Postat av: Tommy

Va trevligt att du tyckte de va trevligt att du fick besök=P Va trevligt å komma på besök oxå=)

2009-01-19 @ 12:07:57

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0