Snowflakes.

Kom hem för ett tag sen.. fick skjuts av en trevlig kille. Skönt att slippa gå, vem orkar det i -20 grader, inte jag.
Tog en drink och satt o snacka me 2 kompisar. Men sen så orkade jag inte mer.. Så jag åkte hem & drack lite varm choklad, får se vad som händer imorrn, vet inte ännu.. Inatt/Imorgon kommer en ny tävling.
Mycket snö ute, inte kul.. Ni ska få se, en bild från igår.

Kallt, och så är det sån här pudersnö, när de blåser smäller den i ansiktet, aj!

Varm choklad & en macka. Inte helt fel, hjälper för mitt halsont lite:)

Titta så "stor" hon har blivit.. Så söt.

Åsikter
Postat av: Olelsi

Vilken sööt hund!!

2009-01-06 @ 12:01:42
Blogg: http://olelsi.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja inte fan e det kul o va ute när det vart så jävla kallt inte. Lite mildare nu dock.

Så söt Tiwa är. :D

2009-01-06 @ 16:15:57

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0