Stockholm i mitt hjärta forever <3

Nu är det ju så att jag inte är "hemma för tillfället" sen några dagar.. därför är de dålig update, ni vet är ute och härjar ;)
Haha nejdå, men jag har en paus från mitt andra liv i byhålan. Så får passa på att ha så kul nu som möjligt, vilket jag verkligen lyckats med.. Funtar på & göra ett bra inköp så jag kan va lite mer fri.. Åka vart jag vill you know :)
Ska iaf ner till sthlm oftare, grymt kul som sagt, så största delen av sommarlovet kommer ja nog befinna mej i sthlm trakterna! :)

Och sen så ska bloglovin' cp;a sig, den säger ja har typ 180 olästa inlägg fast de typ är 50.. :S så jag pallar inte läsa förns ja kommer "hem" på söndag o allt e som vanligt.. well well.. nu ska jag dra o försöka få tag i en kompis här så ja har nåt o göra.. Kisses

Åsikter

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0