I´m not painless

Ajj, så jävla ont de ska göra, dumma värk i ryggen.. Samma ryggvärk som förut, ni vet den ja skrev om för kanske 1 månad sen.. Fått tillbaka den, känns som allt bara blir värre o värre! Fan :/ Konstigt om jag e trött hela tiden, sovit som en kratta! Får knappt luft när ja ligger för ja e täppt i hela näsan o nässpray hjälper fan inte, sen så måse man andas genom munnen o den blir ju då jätte torr under natten o ja måste dricka massa, fyfan sjukt jobbigt.. Vadfan ska jag ta mig till? Undra vad som händer i helgen, vill ju ha kul i helgen.. Får väl offra min annars fastän jag e sjuk.


Åsikter
Postat av: Sara

Hoppas att du ska bli av med allt de där snart. :( Inte så kul.

2009-01-20 @ 19:21:41

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0