Fjortizar

Hatar när folk tar förgivet.. GRR!.. Okej inte alltid, vissa saker är självklara för mig o andra inte.. Men så less på korkade människor, inte för jag säger att jag själv é bäst...men jag har ju en hjärna o tänka me, lite skillnad till alla fjortisungar? Mina föräldrar vet att jag dricker, dom har accepterat det eftersom jag inte smög med det, dricker ju enbart med vänner o familj, ni andra fjortisar ni dricker för ni tycker de e coolt o sen låtsas bli superfulla (PÅ 1 ÖL?! WooOO0T!?) sen gör ni saker ni ångrar o sen så ljuger nu för era föräldrar, så hoppas nån gång att när ni blir lite äldre och kanske får barn själva att ni förstår va ni gjorde för fel, annars e de ju fan synd om er!


Åsikter
Postat av: Sara

Jo, bättre o göra som du gör istället. Gå ut och supa och komma hem skitfull o ha gjort både de ena o det andra.. de e fan inte bra!

2009-01-02 @ 20:46:05

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0