En dag av mitt liv, mitt liv som alla verkar tro vara "paradiset".

Fan vilken sjuk dag.
Sorg, oro, bråk & drama.. Allas liv har alla dessa delar. Men ska va specifik för varje del så ni förstår.

Sorg: Saknar någon.
Oro: Litar inte riktigt på en person som inte är hemma just nu, som jag inte ens kan kontakta på 24-timmar, vilket oroar mej mer, typ exempel: varför stänger *** av mobilen?
Bråk: Nyligen bråkat med en person, ingen idé jag säger namn när de inte säger er ett piss. Och jag blir på sämre humör av att va ledsen o orolig & sen när personen är så spydig.
Drama: En dag med full av händelser, knappt gjort ett skit men har hänt nåt stup i kvarten.

Sitter och tänker så sjukt mycket, är rastlös vettifan vad jag ska göra! Vill gärna lita på DIG, men kan inte p.g.a att du är där du är o går inte o kontakta o INGEN får tag på dej. Hört så mycket skit o sanning så ibland vettifan vad jag ska tro. Är iaf sjukt ledsen o framförallt orolig, har du gjort nåt dumt? Don´t know.. Är du ärlig när ja frågar dig det? Don´t know..
Minns i somras, ingen glad stund när personen som kom fram till mig och berättade, bildbevisade..

 
Känner mej typ såhär.. vill berätta allt för alla men avslöjar för mycket och kan inte.. Jag är inte bättre än nån annan, verkligen inte, men jag förtjänar väl ett ärligt svar? Eller nja kanske inte! Blir galen, måste få förklara imorgon. Klarar inte en minut! Hejdå nu ska jag gå och gråta! ;'-{

Vet ni inte förstår ett skit vad jag snackar om, men kan inte snacka klarspråk här ;'-{
Måste endå få de skrivet, mår skit annars, trots allt min blogg som handlar om mitt liv!

NU: Massa konstiga saker händer just nu, vill få iväg den här konstiga snubben.. Men han ska stanna? :S

Åsikter
Postat av: MALIN

Hoppas allt blir bättre.

2009-01-24 @ 12:42:30
Blogg: http://haschplanta.blogg.se/

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0