Tänk vad alkoholen kan göra..

Seg update som fan idag p.g.a massa saker.. Orkar inte rabbla upp ALLT, endå ingen som bryr sig vafan jag tatt vägen, så..  Men nu är jag här iaf & ska la uppdatera.. Blir till & ta ett bad strax, och måste påpeka att jag är sjukt less på alla som ljuger massa skit och har hemligheter! Vafan ni känner mej, skit it, jag vill veta om de angår mej eller nån annan jag känner! Jag får skylla mej själv om ja blir lessen eller sårad för säger ja att jag vill veta så vill jag, ingen idé o hålla hemligt så ja får höra de av nån annan ? Det går lixom över om ja blir sårad eller lessen, alla vet det. Skitsamma om det tar tid, då får det ta den tid de tar. Orkar inte med lögner o massa skit bara, tar hellre sanningen o blir sårad än o hör massa lögner o blir glad eller hur!? NOG OM DET...

Idag när jag var och handlade stod ja me syrran o morsan utanför affären en stund o snacka ..
Då kom en alkis fram och sa: "tjena tjejer, jag gick in i väggen en gång, vad gör ni?" morsan ba: "vad vill du?"
Han sa *chockerad* : "VAFAN, är er morsa här?" Och sprang iväg.. haha undra vad han ville!



Åsikter
Postat av: Sara

Haha. sen.. "vart ligger ica?" ...

2009-01-23 @ 01:31:56

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0