Varje dag står jag ut, varje!!

Hej blogg! Sista inlägget för idag.. Sitter med ett täcke omvirandes runt mig..
Funderar & skriver upp vad jag ska köpa.
Hittils har jag kommit på: jacka, smink, skor, jeans & gärna en cardigan. Och sedan ska jag köpa spiced chai o tillbehör.. Vill ju kunna göra chailatte hemma! Mys! Så jag får se hur de blir med allt..

Innan jag går & lägger mej tänker jag ta & käka nåt. Vet inte vad ännu bara, som vanligt..
Hm, så mycket som jag vill göra, men tiden räcker inte till. Vill ju inte sitta uppe alldeles för länge. Så får se hur det blir med det! Nu är tiwa ute med syster och tar sin sista runda för idag. När hon kommer hem måste hon ju badas, kammas osv. Denna hundras måste man va extra noga med, hon har ju så långt hår & det tovar sig lätt då hon e ganska kort o liten o massa grejer fastnar vid pälsen vid magen. Därför har vi börjat o ge henne lite äggvita med maten då det är bra för pälsen särskilt hennes då den är så lång.


Fan jag är ju grymt irriterad, vart de typ 2 dagar. Verkar inte gå över, not fun! Lovar er.. De minsta fel hugger jag, alltså jag är inte sån som tycker om att låta saker gå ut över andra för jag haft en dålig dag, men kan bara inte råför de just nu. Kommer på typ efter jag sagt det att de blev väldigt fel. Men det är inte bara lätt när folk klagar på allt jag säger och gör. Fick ett sms som detta för inte så länge sen:
"Hej, hur är det? Du verkar lite frånvarande. Inte så konstigt iofs kom jag på. Varför berättar du inte för mig hur de ligger till? Jag bryr mig ju faktist & du bara skiter i o höra av dig.. "
Och då blev ja lite störd då personen i fråga bad mej sluta skriva, o frågar varför ja inte hör av mej. Och det enda denna person gör är att klaga.
Hur dåligt jag än mår, och påstår han bryr sig, när jag mår dåligt vill jag inte höra nån som hackar på mig. Blir faktist inte bättre. Påstår inte att jag inte klagar, att jag aldrig sårar nån, visst jag är inte perfekt, ingen är det. Men jag blir endå dåfan så jävla less varje gång. För dom som känner mej vet varför jag mår så dåligt som jag gör, & dom vet jag mått skit ganska länge. Så jag har ganska kort stubin men försöker lixom va tålig endå. Folk fattar inte. Jag är inte så glad som jag verkar utanpå, men vad skulle alla säga om jag satt o deppa hela dagarna, klagade o inte umgicks med nån?
Det blir ju bara värre då. Ju mindre ja försöker tänka på de, o har ett leende på läpparna blir de ju bättre. Men inte alltid lätt vill jag säga. Anyway.


Bäst jag skriver klart nu för att internet håller på & lägger av lite då & då.. Väldigt störande, orkar ju inte sitta och skriva om o om igen. De håller typ uppe 3 minuter o lägger av sen. Konstigt! ... Och juste, färgade linser hörde av sig idag.
Dom mailade & skrev: Hej josefin! Vi ber om ursäkt för denna långa väntetid på ditt svar på mailet.
Om du inte fått hem dina linser ännu var vänlig och ge oss dina uppgifter så kontakar vi dig..
VADÅ SEGA? väntat sen 10 december.. dom måste typ tappat bort mina uppgifter.. tänker iaf dåfan inte betala ett öre då jag skrev att jag ville ha dom när man skulle göra de under "bloggtiden" så fick man gratis.. anyway.. skitsamma.


Långt inlägg blev de visst. Usch, kollade precis ut vilket jag inte borde gjort, ser att det snöar, KUL! Nej.. snön gick ju precis bort.. fan då.
Det är ju så jävla kallt ute, behöver ett par varmare byxor, men de ska ju va stuprör endå. Inget annat för min del. Jaja får muntra upp mig med
att lyssna på lite sugarcult & varmt cappuccino, brukar funka. Hejs på er!




Åsikter
Postat av: Sara

Vad fan e det för idiot som håller på om personen i fråga vet du mår dåligt? man brukar vilja få nån o må bättre o finnas där då. Inte klaga

2009-01-15 @ 00:52:34

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0