Vintern är kall

Ja, nu har jag suttit och läst alla 70 inlägg på bloglovin.. Fy så mycket..
Nu ska jag nog ta och gå ut med hunden fastän jag e sjuk & sen gå in o lägga mej i soffan med ett täcke o dricka varm choklad o äta nåt gott.. Visste ni att de fanns halstabletter som gör satt man får en fräsch andedräkt som gör det varmt istället för kallt o fräscht när man andas? Speciellt gjord till vintern då de kan va så kallt ute att när man andas känns de som man har is i lungorna.. Så därför kommer jag ta en sån halstablett nu!
Puss, och jag bilderna kommer in senare :)


Åsikter
Postat av: Evelina

Jag lägger gärna till dig på bloglovin om du lägger till mig! Ska vi göra så? :)

2009-01-05 @ 15:22:05
Blogg: http://evelinacarlsson.blogg.se/

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0