Lumene


Lumene BLUEBERRY CURL Waterproof Mascara

För några dagar sedan när jag var på stan köpte jag ju mascara, ögonfransböjare, en magtröja & en klänning. Hittade dock bara bild på mascaran och ögonfransböjaren (bilden tagna från google, inte orkat ta kort).
Om det är nån mascara jag ska tipsa om så är det denna, absolut den BÄSTA jag nånsin prövat, sitter som sten, haha fick inte bort den med sminkbortagning ELLER vatten.. helt sjukt vattenfast.. Så haft samma mascara 3 dagar och volymen har hållt, så jävla nice! (prövat ta bort men gick inte, tycker inte om att sova med smink men fick ju inte bort mascaran, därför jag sovit med den)

Åsikter

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0