NY BLOGGADRESS!

Antar dom flesta undrat vart jag tagit vägen, men det är som så att jag inte haft lust att blogga.. Men det ska vi ändra på. Ska byta bloggadress för det är så många som har min blogg som jag inte vill har den, alla sprider ju bara vidare den, ja ni vet hur de är när man blir poppis på att provocera folk.. :P

I vilket fall som helst.. Skriver INTE min nya bloggadress här utan ger den privat till dom jag vill ska ha den och tänker förbli anonym på den, så försöker ni hitta mig så lycka till. Kommer varken ha bilder på mig eller någon vän, och aldrig nämna någons namn.. utan bara en bokstav. FEEL THE PAIN! ;)

By the way låter jag den här bloggen va kvar då jag skrivit så "länge" och så pass mycket.. Alltid kul att titta tillbaka ibland :)

Åsikter

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0