I just wan't it 2 be perfect, that's all.

Cha cha.. vet inte riktigt vart jag ska börja.. Men idag så kom man upp vid 08-09.00 och fixade matsäck till stranden.. Vi åkte först till ett bad o satt oss där, men efter ca 20 min orkade vi inte sitta där, konstigt nog var det skit kallt där o blåste som fan, skojar inte, så vi åkte till nästa en bit ifrån, vilket var tur vi gjorde, där var det varmt och väldigt skönt. Badade tillochmed nästan, doppade benen, va 20 grader i vattnet, skitskönt! Sen så åkte vi hem, käkade och senare drog jag och syrran ut o fortsatt sola, självklart skulle jag råka ut att få en flygande sten rakt på fotknölen som gjorde den helt blå, så jag haltade o den skar upp min fot, aj?... Whatever, sen kom vi hem o jag fortsatt sola på balkongen, sen så duschade jag och drog iväg till stockholm o hälsa på pappa och ska stanna tills torsdag. Ska kolla på en systemkamera, smink & lite annat.. Så blir trevligt.. Mamma kommer imorrn.. Så nu vet ni :) Och förresten, bilderna kommer på fredag typ, eftersom bilderna är i datan hos mamma.. Sorry, men that's life.


Saknar dig så sjukligt jävla mycket, det du sa tidigare hade du helt fel om, du får inte tro så de ska inte bli så babe, ALDRIG!
FÖRLÅT SÅ JÄTTE MYCKET!!

Åsikter
Postat av: Bea

Fin blogg du har :)

2009-07-01 @ 01:23:05
Blogg: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Bea

Fin blogg du har :)

2009-07-01 @ 01:23:05
Blogg: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0