Sorg, lycka & kärlek.

Nu har det vart dött här ett tag.. Men (!!).. Jag har faktist haft en massa saker för mig. Fredags va vi tvugna avlida våran andra käraste katt Kitty & senare hjälpte jag syster att göra 5 skålar kycklingsallad, sen 5 sockerkakor & 80 bullar.. Och det tar ju sin lilla tid.. Vi förberedde ju inför dopet som var igår (söndag). Sedan på kvällen vart de fest, var dock jävligt lugnt o inte så sent.. Och på lördagen så åkte vi till stället som vi skulle till efter dopet vart och förberedde, ställde fram tallrikar, muggar, bestick, dukade osv.. Och samma dag kom min moster & hennes man.. Och sedan söndag då.. Gick upp runt 8.00 och fixade mej, 10.40 åkte vi hemifrån då dopet/gudstjänsten var 11.00, det gick jätte bra och min systers bebis Tindra är nu döpt, hon va en exemplar bebis! Sedan efter de åkte vi och fikade med hela släkten och deras vänner.. Va väldigt trevligt! Så då vet ni va jag haft för mig i helgen.. Men idag så kommer jag nog inte blogga så värst mkt på kvällen, har EN väldigt viktig sak framför mig.. och ni får INTE veta vad (feel the pain, mohahaha). Kommer ta hela kvällen/dagen, fyfan vad skönt.. Det har ju **** så ***** f**t :)

Åsikter

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0