I love the ocean

[bild från i somras när jag åkte båt]


Uuuh, mätt! Nyss ätit nämligen.. Blev kyckling, ris & currysås.. Så himla gott även fast jag inte gillar curry.. Ska snart åka iväg en stund, och som tur lyser solen så de e skit ljust o lagom kallt/varmt.. Känns som våren börjar komma nu faktist.. Mysigt isåfall!! Nä har faktist inte mycket o skriva just nu så jag babblar på nu om ingenting, svårt o skriva om nya saker hela tiden.. Funderar på om jag ska börja med 2 nya saker här på bloggen.. Men återkommer om det när de e mer säkert.. Vill ju inte säga de blir av o så händer inget :) Haha.. Nåväl.. Ha en bra dag sålänge tills jag återkommer.. Puss


Åsikter
Postat av: sara

Härlig bild .

2009-03-17 @ 17:58:29

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0