Jag har svårt o bestämma mig!


bilden får tala för sig själv men kan säga så mycket som att de é systers bebis & deras hund på bilden.

Hemma för ett tag sen. Förrätten, varmrätten & efterrätten va helt super! Och bröllopet gick hur bra som helst.
Vad mer kan man begära? :) Fast måste säga att S där va lite konstig/annorlunda. (haha) Blir inte bilder förns jag kommer hem till hålan igen då jag glömt datasladden till både kamera & mobil. Suck.. Men vad gör man haha.. Har bara ett litet problem, vet inte när jag ska åka hem, har beslutsångest. Typ ska jag åka hem på söndag eller imorgon. För jag vill ju HEMSKT gärna va med mina kära vänner men samtidigt så vill jag umgås med min pojkvän & äta middag på lördag med min mamma, min äldsta syster o hennes kille. Men jag vet verkligen inte, sjutk svårt beslut. Men iofs så kan ja åka ner till sthlm igen efter söndag och stanna hela veckan. Tror jag bestämt mig nu! :)

Just nu sitter jag & lyssnar på: Flo Rida - Right Round

Åsikter
Postat av: Sara

Underbara Tyson o lilla Tindra. :)

2009-03-05 @ 22:31:03

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0