Little Miss Sunshine

snabb flumm-bild

Klockan är snart halv 4 & jag har idag haft syster på besök och hunnit till affären.. Köpte 3 tidningar, nästa filmen på följden på den jag såg igår, sminkborttagning & flingor.. Fast syster betalade de mesta så tack för de! :) Ja, just nu gör jag faktist inte mycket alls, sitter typ & slökollar i en tidning & längtar efter sommaren så jag kan sola & bada.. Och köpa massa kjolar & klänningar .. Usch, nu är de bara kallt, slaskigt o tråk ute.. Inte mkt jag kan göra nåt åt.. Så vad ska ni göra idag? Några planer..? Jag ska va med en kompis o ta de lugnt bara.. Och imorgon blir det troligtvis stockholm över dagen för shopping.. Så håll ögat öppet ni som bor där om ni kanske råkar se mej ! ;) Puss puss ♥

Åsikter

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0