Nattrond


Moshi! Idag var syster yster här med bebis.. Och sen så fick jag ju hem min fina cam, taack så mycket! Och appropå det fick jag världens idiotiska kommentar för den.. de va nåt i stilen med att "de spelar ingen roll hur många mpx kameran har utan hur stor plattan blir är där pixlarna sitter.." Sa inte att nåt om att 8 megapixel e bättre än en lägre megapixel.. Så de va ba dumt sagt.. Du känner inte mig och du som påpekade det kan ju ta o läsa lite nogrannare innan du yttrar dig, och kanske skaffa dej ett riktigt liv än o hacka ner på folk du INTE känner.. Lessnar på människor som dig/er.. Well nu ska jag iaf pressa i mig chips, glass & dricka cola & kolla på tredje filmen. Ni vet filmen jag såg igår? Det här är den efter :) Och appropå om chips.. Måste berätta en liten småäcklig men endå rolig grej som hände tidigare idag!


• JAG & MAMMA SITTER I KÖKET •
- jag fattar inte hur du kan äta chips nästan varje dag!
- vadå det är ju jätte gott!
*mamma säger nåt roligt, minns inte vad*
- jag börjar asgarva & chipset flyger ut ur min mun..
*chipset landar på golvet & hunden äter upp det..*
- vi dör av skratt

Åsikter
Postat av: Sara

Jadu, de finns som sagt gott om idioter som inte kan annat än klaga. håll käften då istället liksom.



Haha, de där visste inte jag. Om Tiwa :D

2009-03-17 @ 17:55:19

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0