Olivia Cuticle Oil


Måste tipsa lite snabbt om en sjukt bra & dryg nagelbandolja såhär dags "mitt" i vintern då de behövs ännu mera.
Nämligen den fantastiska Oliva Cuticle Oil Nagelbandsolja. Innan va mina nagelband lite torra bara o åkt upp lite.
Men efter jag prövade Oliva Cuticle Oil Nagelbandsolja så är dom som helt nya, sjukt lena & ser jätte fina och ligger precis som dom ska. Kommer verkligen köpas in! :) Så tack moster för jag fick prova den! .. Sen finns det en annan liten skoj sak ja kommer köpa in, nämligen en parfym som luktar tuggummi! Den luktar precis som det rosa hubba bubba.. man blir ju typ sugen på tuggummi o vill äta parfymen, men de e nog inte så bra o dricka parfym :P


Åsikter

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0