Tävla om en valfri design!

Nu tänkte jag ha en tävling, dock inte lika bra och dyra som de andra. Men iaf! Den här gången kommer jag lotta ut en vinnare på måfå och då gör jag som så att jag skriver ut alla namn på ett papper på de som deltog & klipper ut alla, sen lägger jag namnen i en kasse & drar ut en vinnare (allt detta kommer videofilmas dvs att jag kommer lägga upp det ett klipp i bloggen när jag gör det så de inte blir nå fusk). Vinnaren vinner då en valfri design (egna önskemål på hur man vill sin blogg/webbsida ska se ut, komma med tips och så vidare, eller så ger ni mej fria händer). Nu ska jag förklara hur!


För att delta & ha chansen att vinna valfri design ska ni göra följande:
1.
Skriva (minst) ett inlägg om min tävling i er blogg & länka till min sida.
2. Kommentera inlägget nedan. ( en kommentar med förnamn och länken till inlägget om min blogg )
[ allt detta till en vinnare, hur designen ska va tar vi när vinnaren som har vunnit kommit fram såklart ]

Så enkelt är det! Tävlingen startar nu & avlsutas den 30 april!  

Åsikter
Postat av: Söderlund





Det har snackats om de flesta och om det mesta.

I går publicerades "Veckans babe" och denna afton

sitter jag faktiskt fast med en liten bloggtorka.

Jag har nu uppmanat läsarna att komma med sina idéer

till vad det ska skrivas om och kanske vet du något?



Bloggen bygger på sex, relationer och allting som har

med det att göra i största allmänhet. Läs det senaste,

om du är ny läsare hos mig, så kommer du snabbt att

komma in i det hela, det är jag övertygad om. Bloggen

läses till mestadels av tjejer och många tycker om

det jag publicerar för att de väldigt ofta får reda

på hur vi killar egentligen tänker om saker och ting.



Jag välkomnar härmed även dig till min blogg och

hoppas att den kommer att underhålla även dig och

att du kanske kan bli en trogen läsare framöver.



Stort tack på förhand och hoppas att du kommer trivas!



Mvh

Söderlund

- The sex side of life.




2009-03-10 @ 14:17:04
Blogg: http://robinsoderlund.se
Postat av: Sara

Hoppas många vill va me då, för du e faktiskt jävligt duktig!

2009-03-10 @ 14:19:08
Postat av: Sandra

Fin header du fått till :) jag är dock inte med i tävlingen eftersom ja gör egna designer.

2009-03-10 @ 15:24:14
Blogg: http://jiggly.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nja, min dag har väl inte varit den bästa. Varit trött och så :/ själv då? :)

2009-03-10 @ 20:08:18
Blogg: http://jiggly.blogg.se/
Postat av: Anonym

kolla in denna hemska människa!

http://piinkys.blogg.se/2009/march/men-det-ar-ju-fortfarande-kallt-ute.html

2009-03-10 @ 22:58:51
Postat av: Bitte

Snygg design! I like! Jag är med och tävlar om valfri design...så klart! (Jag har världens fulaste header) Länken till dig från min sida: http://bitte.webblogg.se/2009/march/tavla-om-en-valfri-design.html

May the Force be with you ;0)

2009-03-22 @ 00:38:38
Blogg: http://bitte.webblogg.se/

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0