Vad händer med Södertälje?


Den här affären var nybyggd som längre inte är det.


De har alltså vart 4 butiksbränder i södertälje. Och dom gjorde de med hjälp av brandbomber som dom troligtvis lagts i chipsen. Och det här gjorde dom (vet inte riktigt säkert men det tros sig vara) för butikerna då säljer amerikanska varor. DET ÄR HELT SJUKT!! Tre av butikerna är helt förstörda. Och en av dom va precis nybyggd. Fattar dom inte va dom håller på med?! (dum fråga, uppenbarligen INTE) De va jätte fint o dom bränner ner butiken pga amerikanska varor? Sånt här gör mej inte glad för södertälje är min hemstad och jag bryr mig faktist! Så ni som håller på såhär SLUTA! Ska vi gå och bränna ner era ursäkta uttrycket men rent utsagt turk-varor? Typ lidl, och alla krims krams butiker.. NEJ! Vi accepterade o tog in er till vårt land då kan ni väl FAN visa liten smula hänsyn till att ni bor i vårt land så acceptera de då och håll inte på och förstör!..

[ursäkta ni som tog illa upp vid detta inlägg men det här accepterar jag inte för det här gjorde mig RIKTIGT arg och jag menar asbolut INGET rasistigt alls, men det här accepterar jag verkligen som sagt INTE! Blir sjukt ledsen hur man kan ens få en tanke o göra såhär, vi accepterade er o komma in till vårt hemland, visa lite respekt o hänsyn då förfan!]


Åsikter
Postat av: Sara

Kan inte annat än hålla med dig ang det du skrev iaf.

2009-03-03 @ 15:43:49

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0