Jeansshorts

Konichiwa!


Nu har jag fixat mej, gått o handlat o sen städat ett x antal timmar tro mej, de känns i min rygg..! Först dammsög, sedan borsta golvet, dammade, skurade golv, skurade rent hela badrummet överallt där man kan tänka sej, vek ihop mina kläder, la i ordning, lämna in smutstvätt, bädda, plockade undan överallt och sen kan jag inte komma på så mycket mer.. Men de va ju några rum o alla tar sin lilla tid :) Men nu är de klart och allt är kliniskt rent, så kom o dra fingret på nåt så får ni se på vad rent är! :D Nej nu är det mat här så är bäst o äta medans den är varm, blir pommes, fläskotletter & beasås.. Sen så är det bara till att slappa o ha de mys.. Ska ta ett bad + dusch, tro mej det behövs :) Ciao! ♥


Maten var god, nu ska jag sy ett par jeansshorts, resultatet kommer senare..


Åsikter

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0