Du har det där lilla extra...

Du är allt i mina tankar, och du vet att jag har sagt det förut, men jag kommer aldrig släppa dig. Det är du som får mig att vilja gå upp på morgonen, och tänka "jag har något att se fram emot" och det är dig. Du får mig vara glad, och skratta hela tiden. Det finns ingen annan i världen, jag skulle vilja ha, än dig. Du är perfekt i mina ögon, hur ofixad du än är, du kommer alltid att vara vackarast för mig. Din personlighet, får mig att lysa. När du skriver dina långa sms, och berättar saker, hur du känner, får du mig att rysa. Du får mig på så jävla bra humör, om jag är sur eller ledsen. Du får mig alltid glad. Det är du som är i mina tankar 24-7, du är de sista jag tänker på varje kväll innan jag somnar, du är det jag drömmer om när jag sover och det först jag tänker på när jag vaknar. Tack för att du finns, du vet att det betyder allt! Vad som än händer mellan oss, Så glömmer jag aldrig dig.

Åsikter

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0