Hem ljuva hem!

Jag är i stockholm nu! FAN vad skönt det känns, belive me.. Äntligen storstan o massa shopping, fika & vänner.. Sjukt nice. Hade tänkt att åka imorgon men de blev inte så, är för morgontrött. Man vill ju va inne vettig tid. Men istället så segade jag hela dagen, kom hem o packade o stack med 19.20 bussen. Var hemma lite efter 22.00 däromkring tror jag! Så va nice, bara komma till stockholm o möta MASSA folk! Är galen, förut hatade jag det, blev irriterad av så mycket babblande människor som jämt knuffades osv. Men efter ett tag så längtar man fan tillbaka till det, sjukt.. De är typ en liten konstig vana tror jag! Haha nåväl.


Åsikter

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0