I've got 2 things to tell you..


[ Ja, på ena örat är tippen borta då den blev bortbiten av en annan hund när han var valp ]

För ca 2-3 dagar sen så fick jag veta att pappa har "skaffat" en hund. Det är nämligen så att pappa vart emot o skaffa det för det är för mycket jobb.. Men de ändrades fort när han såg den där lilla krabaten, så han fick hem den på prov av en kennel som han är på väldigt mycket, så dom litar ju på honom. Hunden är 9 månader (schäfer) men de syns ju inte, den är väldigt liten. Så nu ska jag försöka ta mig i skinnet o åka dit o hälsa på honom o hunden :)

Och sedan fick jag veta att han oxå hyrt ett landställe. Jävligt nice.. Behövs bara fixas lite smågrejer o så e de klart. Endast 3 mil utanför kenneln där han fick hunden ifrån, så nära och bra. Eftersom den ska nog tränas osv, är ju sån hund som kräver ganska mycket jobb.. Så det är jävligt kul :)

Åsikter
Postat av: Sandra

Okej, det låter bra! ska kika på den då :) Gud så söt hund, aaw!

2009-05-27 @ 00:41:38
Blogg: http://jiggly.blogg.se/
Postat av: Sara

Underbaraste vovven, näst efter Tiwa. :D

2009-05-27 @ 19:01:48

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0