Mina ögon säger att..

.... mina ögon återspeglar färgen blå. Jag är en mycket lugn och idealistisk person. Jag har många drömmar och ambitioner som jag vill fullgöra. Jag är en kreativ person och är mycket intresserad av saker och människor som skiljer sig från mig. Jag har ett behov av att vara märkt med människor och har naturliga talanger. Jag gillar att uttrycka mig på många sätt och tycker om livet mycket. Jag tenderar att vara motivater i en grupp och om inte har jag en fast åsikt om saker. Jag kan också vara glömsk och lat ibland. Jag gillar att vara ensam ibland, och kan vara orolig och ledsen om många saker. I alla djup.

Enligt testet. Men det stämmer läskigt bra.

Åsikter
Postat av: Sandra

Det såg ju riktigt bra ut! det lutar åt den faktiskt, ååh :D

2009-05-27 @ 02:38:33
Blogg: http://jiggly.blogg.se/

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0