Tommy tommy tommy..

Vet inte vart jag ska börja, suttit och stirrat på skärmen 5 minuter o inte vetat vart jag ska börja skriva.. Men de e så att jag mår nästan ALLTID dåligt över nåt, nåt som jag tänker över, nåt som har hänt, som jag gjort eller nån annan gjort, dvs inga bra saker.. Och det är så sjukt jobbigt.. Speciellt eftersom jag är en väldigt svartsjuk/avundsjuk människa.. tänk er, eller iofs svårt om man själv inte är som jag.. Men alltså kan inte förklara i ord, men t.ex om jag ser en bild på min kille som kramar en tjejkompis eller nåt kan jag bli skitledsen o må jätte dåligt.. finns massa exempel... så tänk er hur jobbig varje dag är för mig, för de é alltid nån som råkar säga nåt den inte borde, och så sätter mitt huvud igång alla tankar o så ligger de o nöter, tillslut frågar jag o så är det nåt helt knasigt jag inbillat mig bara som inte stämde alls, eller så kan de tyvär stämma desvärre ibland.. och då tänker jag ännu mer.. och de e lixom varje gång jag har tråkigt, det är tyst, jag är ledsen eller nåt så kommer tankarna.. därför kan jag nästan inte sitta still förlänge utan att göra nåt, vill inte ha tankarna i mitt huvud.. så jävla jobbigt .. speciellt när jag knappt vill fråga om de stämmer eller inte till personen som berättade, så frågar jag o då blir jag typ ens huggen för jag frågar o ba: "VAD TRODDE DU EGENTLIGEN?" jag vet inte, just därför jag frågade så jag slipper tro.. men blir oftast missförståd hela tiden så hinner aldrig förklara mig innan nån höjer rösten eller går eller typ pratar i tungor.. skit störande.. så får jag endå inte mitt svar :( så jag ligger o tänker massa på nätterna innan jag somnar oxå, skit jobbigt.. kanske därför jag har sömnproblem.. o knappt några mardrömmar, eftersom dom händer när jag e vaken.. dvs real life :( men inget av det jag har berättat nu hade med de jag tänkte berätta från första början och göra.. vilket var tommy.. min allra allra bästa NYA vän som jag fick när jag flyttade hit.. för även om vi bråkar som in i helvetet ibland som alla vet blir vi endå sams konstigt nog, de dryga är att båda är väldigt envisa o missförstår allt väldigt lätt.. men ärligt talat så är jag van.. TYVÄR! Men vi är fortfarande kompisar och kommer alltid va (hoppas jag?) för alla bråkar, o ni som tänker nu: "men han/du är ju dumma i huvudet o bla bla bla".. men ärligt talat, skiter jag i vad ni tycker o tänker.. HAN är min bästa vän o ni får prata på så mycket ni vill om era jävla rykten ni hittar på till varandra.. fattar ni inte att de är ni som ÄR dumma i huvudet? Ni är ju själva inte mycket bättre, ni sitter o snackar skit om den ena när den andra e borta, men när den andra kommer tillbaka så är de som inget hänt.. det är helt jävla sjukt.. och ni har sagt så jävla mycket för att försöka förstöra våran vänskap så de finns inget mer att säga.. o er själva då? Är ni några änglar som aldrig gjort nån något? NÄNÄNÄNÄNÄ, försök inte ens! Det är ju ni som är värst av alla, ni som sitter o snackar skit för ni är så jävla osäkra på er själva o sen börjar med era satans jävla rykten.. vilket liv, säger bara det.. är riktigt less.. om jag fick välja mellan mina kompisar skulle jag bara ha kvar Tommy.. Är ni nöjda, ni fick sanningen?? Så börja era rykten nu så ser vi hur snabbt de går runt.. Tommy är en bra vän, han är sig själv, o skäms inte för de.. han är ingen ängel men han är som alla andra.. han gör rätt han gör fel, man lär sig av misstagen.. jag med, men tydligen inte NI. Så om ni nu orkat läsa hit vill jag bara säga att: Tommy, du är världens bästa människa jag träffat.. kommer va skitjobbigt att flytta ifrån så långt.. men hoppas vi kan ses endå ibland? :(

Som jag sagt, tyck vad ni vill, säg vad ni vill & tro vadfan ni vill. Men ni kan inte göra ett SKIT åt vad jag tycker o tänker.. Tommy är en bra vän som många av er tydligen missat.. Men sen så tycker ju alla olika.. Men han är ju bättre än vissa andra muppar här som de enda dom gör är: rykten, dricker, snackar skit.. säger bara en sak: "GET A LIFE!!!!" ni är inte direkt mer värda än nån annan här.. ni alla ser ju ut som skit o är ju helt dumma i huvudet.. men vet ju varför.. men de behöver jag ju inte ta NU.. godnatt

Åsikter

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0